Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Inte ens värt...

Av Malin Yngve - 15 februari 2011 20:30

Idag tänker jag inte ens skriva hur träningen har gått, det får bli kanske typ imorgon. Jag orkar helt enkelt inte. Så är det med den saken. Körde iaf veckans första pass idag, var trött igår och ville sova en timme längre, sånt som ibland kan behövas. Så idag blev det armar och aerobics. Redogör för vad jag körde senare. Kan iaf säga att när jag var klar med armarna så var jag inte direkt trött. så ja, dags att öka kanske, tror nästan det. Men det tar vi en annan dag.


Sov gott nu alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Yngve - 22 februari 2011 12:45

Efter att nästan inte tränat på en vecka, okey jag tränade igår.. körde då mage + bröst. Passet gick helt okey.. avslutade med 20 min kondition. 10 på löpbandet och 10 på crosstrainer.   Idag tog jag med min lilla syster till gymmet för ett benpa...

Av Malin Yngve - 13 februari 2011 08:30

Igår va jag iväg till gymmet efter att i fredags ha haft en vilodag. Det blev rygg+axlar igår. Pass nummer 5 för veckan. Det gick väll helt okey måste jag väll ändå säga. Det kändes iaf bra efteråt.   Efter gymmet blev det en promenad till Lotta ...

Av Malin Yngve - 10 februari 2011 17:16


Provade mina linser som jag fått i julklapp, tänkte att jag ville se hur jag såg ut i bruna ögon. Resultatet blev detta. Kan även meddela att linserna åkte ut ganska snabbt, det va rätt obekvämt.    ...

Av Malin Yngve - 10 februari 2011 15:33

Okey, Sara är snabb på att uppdatera mig om vad jag har kört. Dagens pass har alltså beståt utav:   Bröst Bänkpress 12kg 1x12 17kg 3x12 lutande bänkpress 14,5kg 3x12 cable cross-overs 5kg 3x12 +dropset Mage knästående cruchens...

Av Malin Yngve - 10 februari 2011 15:23

Idag har jag varit iväg och kört  veckans fjärde pass, det tredje på gymmet. Passet bestod utav bröst + mage. Sara lärde mig lite nya övningar, det är alltid skoj att lära sig nytt, då kan man variera när man kör. Jag vet fortfarande inte vad det ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards